Kinga Król je razvila kolekcijo, ki temelji na očarljivosti nimfe kot ikone, osebnosti, ki živi kot divja ženska. V slovanski etimologiji »dziwo« pomeni bog, sveto, čudež, »żona« pa pomeni ženska, žena. Če poimenovanje razumemo dobesedno, gre torej za divjo žensko, čudežno žensko ali čudno ženo. V drugih slovanskih jezikih jo imenujejo »diva lena« ali »divá žena«, prisotna pa je v ljudskem verovanju mnogih držav jugovzhodne Evrope.
Dziwożona idejno predstavlja žensko neukrotljivost in samostojnost. Je nepredvidljivo bitje, ki vzbuja strah in očaranost. V goščavi blizu rek, potokov in jezer živi življenje tujke. Je duh mlade ženske, ki je nenadoma umrla pred poroko, med ali po porodu. Kot ženska ni imela možnosti izpolniti svoje družbene vloge, zato zapeljuje moške in ugrablja tuje dojenčke, ki jih skuša nadomestiti s svojimi potomci, imenovanimi »najdenci«. Svoje trpljenje v posmrtnem življenju ta stara, neprivlačna ženska skriva za masko mladega, lepega dekleta. Da gre pravzaprav za žensko demona, ugotovimo šele, ko se ji približamo. Po ljudskem verovanju se pred njenimi obiski in uroki lahko zaščitimo le z zelišči.
Kolekcija DZIWOżONA (Divja žena) temelji na treh prepletajočih komponentah: vzorcih, krojih in teksturah. Temelj tiskanih vzorcev so različne, ročno narisane rastline.
Vsako zelišče so namreč uporabljali kot zaščito pred hudobnimi opazovalci in zlom. Pliseji so sodobna interpretacija prazničnih, volnenih ljudskih plisiranih kril, ki so bila pogosto zelo pisana. Obleke, zasnovane kot prevelike srajce, odražajo tradicionalna kmečka oblačila. V kolekciji je prisotno vezenje, tradicionalna tehnika okrasitve oblačil, uporabljena na sodobnejši in abstraktnejši način. Ohlapne niti ustrezajo avri neodvisnosti in prvinske povezanosti z naravo.
Kinga Król je obiskovala srednjo likovno šolo v Nałęczówu na Poljskem, kjer se je specializirala za izdelavo igrač in lutkarstvo. Leta 2002 je zaključila magistrski študij na Fakulteti za družbene vede Univerze Adama Mickiéwicza v Poznanju.
Leta 1994 je delala pri scenografskem oblikovanju in produkciji predstave Pomladni festival v Gledališču Znak v Gdansku. Sodelovala je z znano poljsko modno znamko Solar, pri kateri je med letoma 2008 in 2010 opravljala delo glavne oblikovalke. Med letoma 2016 in 2020 je učila na Fashion school v Poznanu, med letoma 2018 in 2019 pa je predavala še na School of Form v Poznanu. V svoji karieri je sodelovala z različnimi znamkami oblačil in podjetji (Aryton, Vito Vergelis, Semper …).
Leta 2011 je ustanovila lastno blagovno znamko Confashion, pod katero oblikuje unikatna oblačila, namenjena ženskam. Oblikovala je prepoznaven slog, ki se nenehno razvija in izpopolnjuje. Tkanine ustvarja sama, saj meni, da mora biti vsak del kolekcije izdelan do popolnosti. V prizadevanju, da bi se uprla uniformiranosti v življenju in modi, je svoje kolekcije predstavila v Kijevu, Berlinu, New Yorku, Københavnu, Parizu in Harbinu. Njeno delo pod blagovno znamko Confashion je bilo tudi del dogodka Textura – razstave poljskega oblikovanja v času tedna oblikovanja v Londonu.