Glavni navdih za kolekcijo Denise Dovalové so slovanske boginje. Morana je boginja, povezana z naravnimi sezonskimi obredi, krogom življenja: rojstvom, smrtjo in ponovnim rojstvom. Odločitev o koncu zimskega časa je ležala v njenih rokah, včasih jo opisujejo tudi kot boginjo čarovništva in magije. Mokoš, boginja Zemlje, je podpornica žensk.
Odgovorna je za zaščito njihove usode in dela, pa tudi za porod. Zaradi vpliva na življenje žensk je postala nekakšna Velika mati Slovanov, ikonično božanstvo, povezano z ženskami po vsem svetu. Dodola je boginja dežja, oblakov in zraka ter žena boga groma, Peruna. Živa je boginja življenja, potomstva in plodnosti. Njeno ime pomeni »živeti, biti, obstajati«. Lada je boginja ljubezni in lepote, zastopana tudi v obliki Freje, Izide, Afrodite, Venere in mnogih drugih. Upodobljena je kot deklica z dolgimi zlatimi lasmi, v katere je včasih vpet pšenični venec.
S kolekcijo, poimenovano SLOVANSKÉ BOHYNĚ (Slovanske boginje), želi Dovalová poudariti pomen ženske prisotnosti v slovanski dediščini. Njihovo veličino lahko opazimo skozi vse podrobnosti oblek, od uporabe starih simbolov kot odtisov, potiskov, do barvne palete in silhuet. Sodobnost je poudarjena tudi z uporabo raztegljivih in udobnih materialov.
Denisa Dovalová je leta 2015 zaključila magistrski študij modnega oblikovanja na univerzi Tomas Bata v Zlinu na Češkem.
Delovne izkušnje je med drugim pridobivala v ateljeju nizozemske modne oblikovalke Iris van Herpen, kjer je bila članica Zveze za visoko modo. Od leta 2012 sodeluje pri številnih mednarodnih modnih dogodkih, kot so dnevi mode Mercedes Benz v Kijevu, London-Pariz-Kiev Fashion Scout Selection in Mercedes Benz Fashion Week Central Europe v Budimpešti. Leta 2014 je bila zmagovalka tekmovanja Talent Black Card za mlade modne oblikovalce v okviru prireditve Unique Prague Fashion Week. Leta 2016 je bila na Designbloku izbrana za finalistko mednarodnega natečaja magistrske selekcije.
Istega leta je ustanovila lastno blagovno znamko Denisa Dovala. V procesu oblikovanja Dovalová išče ravnovesje med konfekcijskimi kolekcijami in samostojnimi modnimi projekti, s čimer uresničuje svojo vizijo povezovanja nastalih kreacij z umetnostjo. Vsak kos pripoveduje zgodbo, oblačila pa tako postanejo interpreti čustev, misli in stališč.